Dubai Çikolatası Türkiye’de uzun kuyruklar oluşturdu

Küresel çapta popüler hale gelen Dubai çikolatası milyonların vazgeçilmezi haline geldi. Sosyal medyada neden bu kadar trend oldu?

Son zamanlarda çikolata severlerin gözdesi haline gelen Dubai çikolatası, sadece tadıyla değil, hem ablajı hem de görüntüsü ile dikkatleri üzerine çekiyor. Peki, bu kadar fazla tercih edilmesinin sebebi ne?

İşte Dubai çikolatasının popüler hale gelmesinin başlıca nedenleri..

Geleneksel tarifleri yerel malzemelerle harmanlayarak eşsiz bir lezzet deneyimi sunan Dubai çikolatası, içerisindeki: safran, hurma, badem ve fıstık gibi bölgeye özgü tatlar, bu çikolataların dikkat çekici tatlarıyla tatlı severler için yeni bir lezzet ortaya koydu. Yeni şeyler deneme isteğini artıran bu çeşitlilik ile Dubai çikolatası, hem yerel halkın hem de turistlerin vazgeçilmezi haline geldi.

Lüks alışverişin ve gurme deneyimlerin merkezi olarak bilinen Dubai, yeni çıkardığı çikolatasını n reklamı için şehirdeki oteller ve restoranlarda çeşitli etkinlikler düzenliyor. Söz konusu reklam etkinlikleriyle küreselde de çokça bilinir hale gelen Dubai çikolatası, son dönemlerde sosyal medyada en çok paylaşılan ve aratılan ürün oldu.

Görselliğiyle ve ambalajı ile de ön plana çıkan Dubai çikolatası,  lüks paketlemesi, estetik tasarımı ve sunumuyla  bu ürünlerin sosyal medyada paylaşılmasını teşvik ediyor. Özellikle genç nesil, şık sunumlarıyla dikkat çeken çikolataları paylaşmaktan büyük keyif alıyor. Öte yandan pandemi sonrası online alışverişin yaygınlaşması, Dubai çikolatasının uluslararası pazara açılmasını kolaylaştırarak birçok markanın bu lezzetleri e-ticaret platformlarında sunarak daha geniş kitlelere ulaşmasını daha kolay hale getirdi.

Dubai çikolatasının yükselişinde önemli bir isim olan Sarah Hamouda, aynı zamanda Fix markasının kurucusu. Hamouda, büyük bir özenle hazırladığı çikolataları ile sadece lezzet değil aynı zamanda unutulmaz bir deneyim sunmayı da  hedefliyor.  38 yaşındaki Britanyalı Mısırlı girişimci Sarah Hamouda, Dubai’de geçirdiği dokuz yıl boyunca bu eşsiz çikolataları üretmeye başladı ve yan iş olarak 2021 yılında kurulan Fix Dessert Chocolatier ile kısa sürede büyük bir popülarite kazandı.

Dubainin viral olan bu çikolatası birçok platformda benzer ürünlerin ortaya çıkmasına sebep oldu. Gerek sosyal platformlarda gerekse kafe ve restoranlarda Dubai çikolatası yapılıp satılmaya başlandı. Bazı yabancı basında bu durumu rekabet olarak görmediğini ifade eden Hamouda, “Diğer insanlara ilham vermekten gurur duyuyorum. Evde yaratıcı olmaya cesaretlendirdiğiniz için teşekkür ederiz”, dedi.

Zengin tatları ve şık sunumlarıyla Dubai çikolatası, lüks ve benzersiz bir deneyim arayan tatlı severlerin vazgeçilmezi olmaya devam ediyor. Bu lezzetin gelecekte de popülaritesini sürdüreceği öngörülüyor. Orijinali 200 gram olan Dubai çikolatasının Dubai’deki satış fiyatı 20 doları bulurken Türkiye’de en düşük 470 liradan satışa sunuluyor.

Kaynak: Haber Merkezi