Tarım Kredi Marketleri, gençlere yönelik yeni stratejisiyle dönüşüm sürecine giriyor. Yeni açılacak mağazalarında “KOOP” adını kullanacak olan zincir, yerli üretim ve çiftçi destek modeliyle fark yaratmaya devam edecek.
KOOP İSMİYLE HİZMETE DEVAM EDECEK
Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, değişen tüketici profiline uyum sağlamak ve genç nesli mağazalarına çekmek amacıyla önemli bir dönüşüm sürecine giriyor. Şirketin Genel Müdürü Varol Halepli, 2025 yılı hedeflerini ve yeni vizyonlarını basın toplantısıyla kamuoyuyla paylaştı. Bu kapsamda, zincirin yeni mağazaları “KOOP” ismiyle hizmet verecek.
GENÇLERİ SİSTEME DAHİL ETMELİYİZ
Halepli, Türkiye genelinde 4 bin 500 satış noktasına ulaştıklarını ifade ederek, İstanbul’daki mağaza sayısının 391 olduğunu açıkladı. Hızlı büyüme hedefiyle hareket ettiklerini vurgulayan Halepli, özellikle Türkiye’nin dört bir yanına yayılmak için yoğun şekilde çalıştıklarını ifade etti.
Tarım Kredi’nin mevcut müşteri kitlesinin büyük kısmını orta ve üzeri yaş grubunun oluşturduğunu belirten Halepli, genç nüfusu da kapsayacak şekilde strateji geliştirdiklerini söyledi. Bu kapsamda, yeni açılacak marketlerin “KOOP” ismiyle hizmet vereceğini duyurdu. Halepli, “Genç tüketicilerle buluşmak ve alışkanlık yaratmak istiyoruz. Bu nedenle ürün ve hizmet çeşitliliğimizi gençlerin taleplerine göre şekillendiriyoruz” dedi.
TÜRKİYE’NİN ÇİFTÇİ MARKETİYİZ
Diğer zincirlerden en büyük farklarının üreticiyle olan doğrudan bağları olduğunu vurgulayan Halepli, “Biz Türkiye’nin yüzde 100 çiftçi marketiyiz. Halkımız doğallığa değer veriyor. Tüketici üreticiden doğrudan aldığı ürüne güveniyor. Bu yüzden kooperatif bilinci bizim için çok önemli” diye konuştu.
YERLİ ÜRETİMLE SATIŞ YAPIYORUZ
Zaman zaman zararına satış yaptıklarını belirten Halepli, bu adımların hem çiftçiyi hem de tüketiciyi destekleme amacı taşıdığını aktardı. Marketin temel gıda ürünleri ve süt grubunda tamamen yerli üretime yöneldiğini belirten Halepli, ithal muz yerine yerli muz bulunana kadar satış yapılmadığını vurguladı.
UYGUN FİYATLI SATIŞ YAPAN MARKAYIZ
Halepli, 2024’ün başında ürünlerin yüzde 65’inin kendi iştirakleri tarafından üretildiğini belirtti. Özellikle bakliyat ve süt ürünlerinde yüksek güven sağladıklarını söyleyen Halepli, “Temel gıda ve süt ürünleri bizim en güçlü alanlarımız. Türkiye’de en uygun fiyata peynir ve tereyağı satan markayız” dedi.
Kaynak: Haber Merkezi