Fransız ve İtalyan ortaklı otomotiv grubu Stellantis‘in zor durumda olan lüks araba markası Maserati için değerlendirdiği planlar arasında markanın satılması da bulunuyor.
Şirketin yeni CEO’su Antonio Filosa’nın atanma kararı öncesinde başlayan Maserati’nin geleceğine dair değerlendirmeler hala devam ediyor.
REKABET ZORLUYOR
Dünyanın en büyük dördüncü otomotiv üreticisi Stellantis, portföyündeki 14 markayı yeniden yapılandırma sürecine girerken, ABD’nin Çin menşeli elektrikli araçlara uygulayacağı yeni gümrük vergilerine karşı hazırlık yapıyor.
Maserati ve Alfa Romeo gibi premium markaların bu süreçten nasıl etkileneceğini değerlendiren şirket, danışmanlık firması McKinsey ile olası senaryolar üzerinde çalışıyor. İki kaynağa göre seçenekler arasında marka satışı da masada ancak süreç henüz başlangıç aşamasında.
Stellantis cephesinden “Maserati satılık değil” açıklaması gelirken, McKinsey değerlendirmelere dair yorum yapmadı.
Kaynak: Reuters