BYD’nin D-SUV segmentindeki şarj edilebilir hibrit modeli SEAL U DM-i, lansmana özel fiyatıyla Avrupa’dan önce Türkiye’de satışa çıkarıldı. “Blade Batarya” teknolojisini kullanan SEAL U DM-i, Türkiye’nin tek DC şarj özelliği olan şarj edilebilir hibriti olma özelliğini taşıyor.

Dünyanın ilk seri üretim şarj edilebilir hibrit modelini 2008 yılında pazara süren BYD, yeni modellerini Türkiye’de sunmaya devam ediyor.

Avrupa pazarından önce Türkiye’de lansmana özel 2 milyon 90 bin TL’lik fiyatla satışa sunulan SEAL U DM-i, etkileyici tasarımı, ileri teknolojisi, yüksek performanslı sürüşü, geniş yaşam alanı ve uzun sürüş menziliyle öne çıkıyor. En yüksek donanıma sahip “Design” paketiyle Türk tüketicisinin beğenisine sunulan SEAL U DM-i, zengin standart donanımlarıyla farkını ortaya koyuyor.

Şarj edilebilir hibrit SEAL U DM-i, BYD markasının yenilikçi Super DM (Dual Mode) teknolojisini kullanıyor. Bu sayede yüksek performansı, verimliliği ve konforu bir arada sunan premium SUV, dört silindirli 72 KW’lik 1.5 litrelik benzinli motoru, 145 KW elektrikli motorla kombine ediyor.

BYD’nin 8 yıl/200 bin km garanti sunan, “Blade Batarya” teknolojisini kullanan SEAL U DM-i, Türkiye’nin tek DC şarj özelliği olan şarj edilebilir hibriti olma özelliğini taşıyor.

EKONOMİK: ENERJİ VERİMLİLİĞİ, DÜŞÜK YAKIT TÜKETİMİ
Dünyanın ilk seri üretim şarj edilebilir hibrit otomobilini üreten BYD’den, 16 yıllık deneyimin sonucu BYD Super DM Teknolojisi, yüksek düzeyde enerji verimliliği sağlamak ve daha düşük yakıt tüketimi sunmak üzere geliştirilmiştir, bu da çevre bilincine sahip tüketiciler için kullanışlı bir düşük karbon seçeneği sunuyor. Xiaoyun 1.5 L Benzinli Motor, %43,04’lük oranda sektör lideri termal verimlilik üretiyor. %97 oranında verimli olağanüstü güçlü elektrik motoru, ekonomik bir performans sağlar ve %100 elektrikli sürüş menzili 80 km’ye kadar ulaşır. Hibrit kullanımda 1.000 km’den fazla, güven veren, uzun menzil sunuyor.

SIRALI HİBRİT SÜRÜŞ MODU
Batarya gücü, kullanıcı tarafından belirlenen batarya doluluğunun altına düştüğünde, benzinli motor, menzili uzatmak için otomatik olarak devreye girer. Xiaoyun Benzinli Motoru bataryayı şarj eden bir jeneratör görevi görürken tekerlekler elektrik motoru tarafından çalıştırılır, bu da hibrit sürüş (HEV) modunu menzili uzatmak için ideal bir seçenek haline getirir.
