Çok sevilen çikolatanın fiyatı sosyal medyayı ikiye böldü! Kimisi pahalı buldu kimisi enflasyon dedi…

Türkiye’de çok severek tüketilen çikolatalardan biri olan Tadelle’nin King Size boyutunun 45 lira olması sosyal medyada gündem oldu.

Tadelle çikolatanın içeriği “temiz” şeklinde sosyal medyada paylaşılmasının ardından fiyatının zamlanması tepki çekti. Bazı kullanıcılar markete göre fiyatının değiştiğini söylerken kimisi ise ekonomik duruma dikkat çekti. İşte konuya dair bazı paylaşımlar;

Tadelle 45 lira olmuş. Senin suçun yok canım Tadelle… Yav şunu almak kolaydı be en azından. Yanı sıra çekirdek, gazoz… Ne yaptınız bize? Ne yaptınız ülkemize?

X’te ürünlerin içeriğine dikkat çeken denetlecomtr adlı hesap ise şu sözlere yer verdi;

“Tadelle King Size 45 TL olmuş. Biz temiz içerik diye paylaştıktan hemen sonra zam yaparsanız bi daha paylaşmayız ama. Bu arada şeker oranınız yüksek, azaltalım @tadelle

Haber Report ise şu sözlere yer verdi; “Türklüğün bedeli… Tadelle 45 TL oldu.”

Tadelle’ye yapılan zam kararı sosyal medya kullanıcıları arasında geniş çapta tepkiye neden oldu. Birçok kişi, zammın gereksiz ve fazla olduğunu belirtirken, artık Tadelle‘nin eskisi kadar uygun fiyatlı olmadığını dile getirdi. Tadelle sevenler, markanın zam kararından dolayı hayal kırıklığına uğradıklarını ifade ettiler. Tadelle’nin zam kararına dair tepkiler, sosyal medyada hızla yayılarak tartışma konusu haline geldi.

Sagra Grup, hızlı tüketim ürünleri sektöründe faaliyet göstermektedir. Geçmişi 1936 yılına uzanan ve yuzde 100 yerli, bir aile şirketi olarak kurulan Sagra Grup Türkiye’nin en önemli ve köklü markaları olan Tadelle, Sarelle, Gol ve Sagra markalarının üreticisidir. Geçmiş yıllarda farklı şirketlerin çatısı altında faaliyetlerini sürdüren Türkiye’nin bu güçlü markaları, 2021 yılına gelindiğinde OYAK Grup bünyesine dahil olmuştur. OYAK mevcut gücü, gıda-tarım sektöründeki vizyonu ile Sagra Grup’un 87 yıllık bilgi birikimi ve tecrübesini bir araya getirerek markayı daha da ileriye taşımayı, pazardaki fırsatları değerlendirerek ürün çeşitliliğini arttırmayı ve özellikle gıda ihracatında önemli bir hacme ulaşmayı hedeflemektedir.