AirPods 4, açılmak için özel bir jig tutucuya ihtiyaç duyuyor ve ısıtıcı bir cihazla yapıştırıcıyı gevşetmek gerekiyor. Açıldıktan sonra, iç kısımda yoğun bir yapıştırıcıyla çevrili hoparlör ve batarya bileşenleri görünmekte.
Küçük AirPods 4’ün alt kısmını açmak, oldukça zorlu. Bunun için bir bıçağın kullanılması gerekiyor. AirPods 4 ve ANC’li versiyonu arasında tek fark, daha büyük bir iç mikrofon olması.

ŞARJ KUTUSU ZORLUĞU
Şarj kutusunun açılması da oldukça zor. İç bileşenlere ulaşmak için bolca ısıtma ve güç gerektiren işlemler yapmak gerekiyor. Kutunun içindeki 345mAh’lik bataryayı çıkarmak da zor; çünkü çıkartma kulpları bulunmuyor. Tüm bu zorluklar, AirPods 4’ün geçici tamir edilebilirlik puanını 10 üzerinden 0 olarak belirliyor.

AİRPODS MAX’İN TAMİR PUANI BELLİ OLDU
USB-C’li AirPods Max’in tamir edilmesi daha yönetilebilir olsa da, yine de bolca ısı ve dikkatli bir şekilde bileşenleri çıkarma gerektiriyor. İçerideki ana bileşenler, ilk nesil AirPods Max ile neredeyse aynı; yalnızca bileşenleri tutan yapıştırıcıda biraz artış ve Lightning bağlantısı yerine USB-C şarj portu bulunuyor. AirPods Max, tamir edilebilirlik puanı olarak 10 üzerinden 6 aldı.
Kaynak: Haber Merkezi