Formula1’in Rolex ile olan 10 yıllık sponsorluk anlaşmasını sona erdi. Yeni sponsor olarak ise Fransız lüks markası olan LVMH ile 1 milyar dolarlık bir anlaşma imzalandı. LVMH, Louis Vuitton, Hennessy gibi dünyaca ünlü lüks tüketim ürünlerinin çatı markası.

YILLIK SPONSORLUK ÜCRETİ 100 MİLYON DOLAR
Fransız devi, 2025 itibarıyla Formula 1 yarışlarının ana sponsorlu olacak. 10 yıl sürecek ortaklığın 1 milyar dolardan fazla değere sahip olabileceği, yıllık sponsorluk ücretlerinin ise 100 milyon doları aşabileceği düşünülüyor.

PARİS OLİMPİYATLARININ DA ANA SPONSORU OLMUŞTU
LVMH, Paris’teki Olimpiyat ve Paralimpik Oyunlarına da 150 milyon euroluk destek sağlayarak ana sponsor olmuştu. Bünyasindeki Louis Vuitton, Moët Hennessy ve TAG Heuer markaları yarışmalar boyunca öne çıkmıştı.
Kaynak: Haber Merkezi