Eskişehirli İşletmelere Dijital Pazarlama İmkanı

Eskişehir Sanayi Odası ile dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği IAB, dijital pazarlama alanında iş birliğine vardı.
Eskişehirli İşletmelere Dijital Pazarlama İmkanı

Eskişehirli İşletmelere Dijital Pazarlama İmkanı: Bine yakın işletmenin üye olduğu Eskişehir Sanayi Odası (ESO) ile dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği olan İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) iş birliğine imza attı.

İşi En İyilerinden Öğrenecekler

Eskişehir Sanayi Odası ev sahipliğinde gerçekleştirilen seminerde imzalanan protokol kapsamında; IAB Eskişehirli işletmelere 2-10 Haziran tarihleri arasında 24 saat sürecek bir Dijital Pazarlama İletişimi eğitimi verecek. Sektör profesyonelleri ve akademisyenler tarafından Eskişehir’de fiziksel olarak gerçekleşecek eğitimler sonunda katılımcılara IAB Avrupa onaylı katılım belgesi verilecek.

Yeni Nesil Pazarlama

ESO Başkanı Celalettin Kesikbaş ile IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı ve aynı zamanda sahibinden.com CEO’su Burak Ertaş’ın açılış konuşmalarıyla başlayan toplantıda Kesikbaş, ticaretin artık hibrit olduğunu ve dijitalin itici gücünden bahsederek, “Hepimiz şirketlerimiz içerisinde satış pazarlama alanında aksiyonlar gösteriyoruz ama özellikle içerik oluşturmak ve kitlelere yansıtma hakkında birbirini takip eden, aynı iletişim dili kullanıyoruz. Özenle hazırlamış olduğumuz bu Mini MBA programından sonra katılımcıların dijital pazarlama iletişimi yöntem ve stratejileri hakkında bilgi sahibi olmalarını, dijital medyada markalaşma sürecini, kişisel ve kurumsal marka yönetimini anlamalarını, dijital medya ve içerik yönetimini öğrenmelerini, en popüler uygulama ve platformları kullanabilir hale gelmelerini hedefliyoruz” dedi.

Kaçınılmaz Bir Gereklilik

Dernek olarak en önemli önceliklerinden birisinin eğitim olduğunu vurgulayan IAB Başkanı Ertaş, “Gerek sektörleri dijital pazarlama iletişimi ile tanıştırmak gerekse de insan kaynağı ihtiyacına katkıda bulunmak amacıyla çeşitli eğitim programlarını hayata geçiriyoruz. Teknolojik dönüşümün kaçınılmaz olduğu bir dönemde dijital pazarlama artık olmazsa olmaz. İşletmelere dijital pazarlamayı en doğru nasıl yapabileceklerini anlatmayı, markalaşma ve ticarette dijitalin yarattığı çarpan etkisini göstermeyi görev biliyoruz” ifadelerini kullandı.