Sanayi Gazetesi Sanayi Gazetesi
  • Sanayi
  • Yatırım
  • Üretim
  • Gündem
  • Savunma
  • Otomotiv
  • İhracat
  • Ekonomi
  • Borsa
  • Teknoloji
  • Foto Galeri
  • Sanayi TV
    • Haftanın Raporu
    • Ekonomi Rüzgarı
    • Nasıl Başardık
    • Kimdir
    • Nedir
    • Güncel
  • Yayınlar
    • E-Gazete
    • Teknopark Dergisi
    • Rehberler
    • Tematik Yayınlar
  • Sanayi Portalı
    • OSBLER
    • TEKNOPARKLAR
    • SERBEST BÖLGELER
    • ENDÜSTRİ BÖLGELERİ
  • Künye
  • İletişim
  • OSB
  • Teknopark
  • Serbest Bölge
  • E-Gazeteler
  • Yazarlar
Facebook Twitter Instagram Youtube
Sanayi Gazetesi Sanayi Gazetesi
Sanayi Gazetesi Sanayi Gazetesi
  • Sanayi
  • Yatırım
  • Üretim
  • Gündem
  • Savunma
  • Otomotiv
  • İhracat
  • Ekonomi
  • Borsa
  • Teknoloji
  • Sanayi TV
    • Haftanın Raporu
    • Ekonomi Rüzgarı
    • Nasıl Başardık
    • Kimdir
    • Nedir
    • Güncel
Takip
Takip
Facebook Twitter Instagram Youtube
Sanayi Portalı
Sanayi Gazetesi Sanayi Gazetesi
  • Yayınlar
    • E-Gazete
    • Rehberler
    • Teknopark Dergisi
    • Tematik Yayınlar
  • Yatırım Bölgeleri
    • Organize Sanayi Bölgeleri
    • Teknoparklar
    • Serbest Bölgeler
    • Endüstri Bölgeleri
    • Ar-Ge Merkezleri
  • Künye
  • İletişim
Facebook Twitter Instagram Youtube
  • OSB
  • Teknopark
  • Serbest Bölge
  • E-Gazeteler
  • Yazarlar
Ana Sayfaar-ge merkezi

ar-ge merkezi

2 gönderiler
Renault, Çin'de elektrikli araç Ar-Ge merkezi açtı! Çin'in elektrikli araç sektöründeki Ar-Ge hızı, maliyet verimliliği ve ileri teknolojiden övgüyle bahseden de Meo, Avrupalı otomobil üreticilerinin Çinli ekosistem ortaklarıyla işbirliği yapmasının önemli olduğunu vurguladı. CEO, Gelişmiş Çin Geliştirme Merkezi'nin kurulmasındaki amacın, bu avantajları Renault Grubu'nun Avrupa pazarına yönelik ürün geliştirme süreçlerine entegre etmek ve küresel rekabet gücünü artırmak olduğunu belirtti. Mühendislik, tedarik ve maliyet muhasebesine odaklanan uzmanlaşmış ekiplerden oluşan merkezin geleceğe dönük genişleme planları bulunuyor. Ekiplerin başlıca sorumlulukları arasında yer alan keşif, tedarikçi ağı oluşturma ve araç ve sistem geliştirmenin tümü Renault Grubu'nun ürün geliştirme sürecini hızlandırmaya katkı sağlayacak nitelikte. Çin'in elektrikli araç teknolojisi ve tedarik zincirinden, özellikle de batarya teknolojisinde kaydettiği gelişmelerden övgüyle söz eden de Meo, Renault Grubu'nun Çin'in en büyük batarya üreticisi CATL ile ortaklığını güçlendirdiğini vurguladı. Çin Otomobil Üreticileri Birliği'ne göre geçen yıl 12 milyonun üzerinde olduğu tahmin edilen üretimiyle Çin, dünyanın en büyük yeni enerjili araç üreticisi ve satıcısı konumunda. Çin'in otomotiv endüstrisindeki lider kuruluşlara da değinen de Meo, "Bazıları otomobil meraklıları için gerçekten dikkate değer bir yaratıcılığa sahip. Rakibimiz de olsalar, bizim için ilham kaynağı olabiliyorlar" ifadelerini kullandı. Renault Grubu'nun Çin mühendislik sistemi ile işbirliğinin faydalarını vurgulayan CEO, "Dört yıl önce şirkete geldiğimde otomobilleri 48-60 ay arasında üretiyorduk. Şimdi bir otomobili bunun üçte biri gibi sürede yapabiliyoruz. Mesela Twingo 2 yıldan daha kısa bir sürede geliştirilecek" diye konuştu. Renault, Çin'de elektrikli araç Ar-Ge merkezi açtı! Çin'in elektrikli araç sektöründeki Ar-Ge hızı, maliyet verimliliği ve ileri teknolojiden övgüyle bahseden de Meo, Avrupalı otomobil üreticilerinin Çinli ekosistem ortaklarıyla işbirliği yapmasının önemli olduğunu vurguladı. CEO, Gelişmiş Çin Geliştirme Merkezi'nin kurulmasındaki amacın, bu avantajları Renault Grubu'nun Avrupa pazarına yönelik ürün geliştirme süreçlerine entegre etmek ve küresel rekabet gücünü artırmak olduğunu belirtti. Mühendislik, tedarik ve maliyet muhasebesine odaklanan uzmanlaşmış ekiplerden oluşan merkezin geleceğe dönük genişleme planları bulunuyor. Ekiplerin başlıca sorumlulukları arasında yer alan keşif, tedarikçi ağı oluşturma ve araç ve sistem geliştirmenin tümü Renault Grubu'nun ürün geliştirme sürecini hızlandırmaya katkı sağlayacak nitelikte. Çin'in elektrikli araç teknolojisi ve tedarik zincirinden, özellikle de batarya teknolojisinde kaydettiği gelişmelerden övgüyle söz eden de Meo, Renault Grubu'nun Çin'in en büyük batarya üreticisi CATL ile ortaklığını güçlendirdiğini vurguladı. Çin Otomobil Üreticileri Birliği'ne göre geçen yıl 12 milyonun üzerinde olduğu tahmin edilen üretimiyle Çin, dünyanın en büyük yeni enerjili araç üreticisi ve satıcısı konumunda. Çin'in otomotiv endüstrisindeki lider kuruluşlara da değinen de Meo, "Bazıları otomobil meraklıları için gerçekten dikkate değer bir yaratıcılığa sahip. Rakibimiz de olsalar, bizim için ilham kaynağı olabiliyorlar" ifadelerini kullandı. Renault Grubu'nun Çin mühendislik sistemi ile işbirliğinin faydalarını vurgulayan CEO, "Dört yıl önce şirkete geldiğimde otomobilleri 48-60 ay arasında üretiyorduk. Şimdi bir otomobili bunun üçte biri gibi sürede yapabiliyoruz. Mesela Twingo 2 yıldan daha kısa bir sürede geliştirilecek" diye konuştu.
  • Otomotiv

Renault, Çin’de elektrikli araç Ar-Ge merkezi açtı!

YazarMerve Kıcı
20 Ocak 2025
ANTALYA'DA TARIM TEKNOKENTİ OLUŞTURULACAK ANTALYA'DA TARIM TEKNOKENTİ OLUŞTURULACAK
  • Yatırım

ANTALYA’DA TARIM TEKNOKENTİ OLUŞTURULACAK

YazarMustafa KILIÇ
10 Aralık 2024
Yangın Pompası - Duyar Pompa
  • Sanayi TV
  • E-Gazete
  • Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
Sanayi Gazetesi Sanayi Gazetesi
Copyright © 2024 Sanayi Gazetesi - Tüm hakları saklıdır.
  • OSB Haberleri
  • Şirket Haberleri
  • Elektrikli Otomobil Haberleri
  • Fabrika Yatırım Haberleri
  • Girişimcilik Haberleri
  • İhracat Haberleri
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Sözleşmesi
Facebook Twitter Instagram Youtube