Gebze Ticaret Odası’ndan e-ihracatta yeni ufuklar: Alibaba.com iş birliğinde seminer

Gebze Ticaret Odası (GTO), üyelerinin küresel pazarlara açılımını desteklemek amacıyla e-ihracatın sunduğu fırsatları ele alan bir seminer düzenledi. Yoğun katılımla gerçekleşen seminerde, Alibaba.com’un yetkilileri platformun Türk ihracatçılar için potansiyeli, başarılı mağaza yönetimi ve dijital pazarlama stratejileri hakkında bilgi verdi.
Gebze Ticaret Odası’ndan e-ihracatta yeni ufuklar: Alibaba.com iş birliğinde seminer Gebze Ticaret Odası’ndan e-ihracatta yeni ufuklar: Alibaba.com iş birliğinde seminer

Gebze Ticaret Odası (GTO), üyelerinin küresel pazarlara açılımını desteklemek amacıyla önemli bir seminere ev sahipliği yaptı. Alibaba.com’un resmi partneri Kanguroo iş birliğinde düzenlenen E-İhracat Semineri, GTO Meclis Salonu’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Açılış konuşmasını yapan Gebze Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Abdurrahman Aslantaş, e-ihracatın günümüz ticaretinin en dinamik alanlarından biri olduğuna dikkat çekerek dijital dönüşümün iş dünyası için sunduğu fırsatlara vurgu yaptı.

Seminerde, Alibaba.com İş Geliştirme Yöneticisi Mehmet Burak Türkan ve Alibaba.com Pazarlama Müdürü Sezen Hüseyinoğlu, Türkiye’nin e-ihracat potansiyeli, öne çıkan sektörler ve dijital ticaretin sunduğu fırsatlar hakkında kapsamlı bilgiler aktardı. Katılımcılara, 190’dan fazla ülke ve 47 milyon aktif alıcıya ulaşma imkânı sunan Alibaba.com’un Türk ihracatçıları için stratejik bir platform olduğunun altı çizildi.

Türkan konuşmasında, “Bu kadar net hedefler koyarak böyle güçlü bir başlangıç yapan Yönetim Kurulu Başkanımız Abdurrahman Aslantaş’a teşekkür ederim. Bu bizim için de ilk ve çok değerli bir deneyim oldu.” ifadelerini kullandı.

Seminerde ayrıca, Alibaba.com üzerinde başarılı mağaza yönetimi, ürün listeleme stratejileri ve dijital pazarlama yöntemleri üzerine uygulamalı örnekler paylaşıldı. Katılımcılar, platform üzerinden küresel alıcılarla buluşmanın yolları konusunda güncel bilgiler edindi.

Dijital platformlarda var olmanın markaların küresel pazarlarda görünürlüğünü artırmadaki önemine değinilen program, interaktif soru-cevap oturumunun ardından sona erdi.

Kaynak: Bülten

Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

19 − 14 =