Japon otomobil üreticisi Mazda, tam 28 yıl sonra logosunu yenileyerek marka kimliğinde büyük bir değişikliğe gitme kararı aldı. Mazda düz ve minimalist bir tasarıma sahip yeni logosunu resmen duyurdu.

TEMMUZ AYINDA PATENTTE ORTAYA ÇIKMIŞTI
Temmuz ayında Japonya’da alınan patentte ortaya çıkan ancak bugüne kadar hiç kullanılmayan Mazda’nın yeni logosu bugünden itibaren görücüye çıkacak.

ÜÇ BOYUTLU EFEKTİN YERİNE MODERN VE SADE BİR TASARIM
Yeni logo mevcut tasarımın temel unsurlarını korurken, daha yuvarlak dış hatlara ve keskinleştirilmiş “M” şekline sahip. Öte yandan yeni logoda üç boyutlu efektin yerine daha modern ve sade bir tasarım yer alıyor.
Kaynak: Haber Merkezi