Kiğılı İlk Metaverse Mağazasını Açtı

Erkek hazır giyim markası Kiğılı, Web3 teknolojilerine yönelik yatırımları kapsamında ilk metaverse mağazasının açılışını yaptı.

Erkek hazır giyim markası Kiğılı, teknoloji alanındaki yatırımlarını bir ileri boyuta taşıyarak, Web3 teknolojilerine yönelik yatırımları kapsamında ilk metaverse mağazasının açılışını yaptı. teknoloji alanındaki yatırımlarını bir ileri boyuta taşıyarak, metaverse dünyasındaki ilk mağazasını hayata geçirerek avatarlarla alışveriş dönemi başlatıyor.

Türkiye’nin ilk giyilebilir NFT giyim ürünlerini mayıs ayında holografik defileyle tanıtan Kiğılı, Sonbahar-Kış koleksiyonu tanıtımını ilk kez gerçek dünya ve meta evrenin birleştirildiği bir defileyle gerçekleştirdi.

Metaversede yer alan mağaza sayesinde Kiğılı müşterileri, AR ile artırılmış alışveriş deneyimi yaşayarak, istedikleri ürünlere evlerinin konforunda ulaşabilecek. Müşteriler yakın zamanda fiziksel mağazadaymış gibi ürünleri üzerlerinde deneyebilecek ve Kiğılı metaverse mağazası avatarların bir araya gelerek, etkileşimde bulunabilecekleri ve sosyalleşebilecekleri bir ortam da sunacak.

Metaverse mağazasını ziyaret eden Kiğılı müşterileri, aynı zamanda birçok noktaya yerleştirilmiş token, marka NFT’leri ve indirim kuponları ile puanları toplama fırsatı buluyor. Kiğılı’nın metaverse mağazasıyla ilgili geliştirmeler devam ederken yakın zamanda kullanıcılara, mağazada toplanan Kiğılı puanlarla birbirinden özel etkinliklere giriş ve NFT serileri için alım hakkı gibi çeşitli haklar da sunulacak.

Mağaza portallarından geçerek avatarlarına enerji veren ögeler toplayabilecek olan kullanıcılar, başka portallardan geçerken bunları kullanma fırsatına da sahip olacak.

Kiğılı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem, çevrimiçi ve çevrimdışı yaşam arasındaki sınırlar hızla azalmaya devam ederken, müşterilerin kendileriyle başka kanallar üzerinden de etkileşime geçme arayışında olduklarını gözlemlediklerini belirtti.

Suerdem, ‘Kiğılı olarak onların bu taleplerini karşılamak için Web3 teknolojilerine yatırımlarımızı artırıyoruz. Geçen yıl gerçekleştirdiğimiz ilklerden sonra, bu yıl da ilk metaverse mağazamızı açarak, erkek giyim moda perakendesindeki öncü rolümüzü dijital moda dünyasına da taşıdık. Perakendenin geleceğini bugünden şekillendirmek üzere, bu teknolojilere yatırımlarımızı artırarak sürdüreceğiz’ dedi.