Chery, SUV modelindeki arka aks arızasının ardından potansiyel olarak etkilenen 600 müşteriye ulaşacak. Chery yaptığı açıklamada, sosyal medyada yayınlanan bir şikayetin ardından potansiyel olarak etkilenen araçlar için bir ihtiyati tedbir uygulamaya koyduğunu söyledi.

“BU ENDİŞEYİ DERHAL GİDERDİK”
“Son zamanlarda Facebook’ta vurgulanan, müşteri tarafından bildirilen sorunun izole bir durum olduğu belirlendi. Arka aks kirişi bileşenini değiştirerek bu endişeyi derhal giderdik, etkilenen araç üzerinde kapsamlı kalite kontrol testleri gerçekleştirdik ve sorunun başarılı bir şekilde çözüldüğünü doğrulayabiliriz.”
Ayrıca ilgili parça satıcısına ulaşıldığı ve derinlemesine bir analiz yapıldığı da belirtildi. Chery, tatbikattan potansiyel olarak 600 aracın etkilendiğini doğruladı.

CHERY, MALEZYA’DA ÖNLEM AMAÇLI 600 ARACINI TOPLATIYOR
“Bir önlem olarak Chery Auto Malaysia, tüm teknik bileşen sorunlarını çözmek amacıyla ayrıntılı bir inceleme için etkilenen Araç Kimlik Numaralarının (VIN) müşterilerine ulaşacak.
“Tüm Omoda 5 müşterilerinin araçlarının etkilenmediğini doğrulamaları için bu ihtiyati tedbiri karşılayacak bir web sitesi mevcut olacak” dedi.
Chery ayrıca başka hiçbir aracın etkilenmediğine dair güvence verdi.
Dün Çinli otomobil üreticisi, olayı araştıracağını ve ilgili müşteriyle en kısa sürede iletişime geçeceğini belirtti. Bu, bir kadının Chery Omoda 5 SUV’unun aksının sürüş sırasında tamamen koparak yaşadığı sorunu sosyal medyada paylaşmasının ardından yapılan bir açıklama. Şikayetin çözümü için gerekli adımların atılacağı ve müşterinin memnuniyetinin sağlanacağı bildirildi.
Kaynak: Haber Merkezi