Vodafone Yılın En İtibarlı Markası Oldu

Vodafone, itibarını en çok artıran markaların halk oyuyla belirlendiği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde beşinci kez ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüne layık görüldü.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. İtibarını en çok artıran markaların halk oyuyla belirlendiği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde beşinci kez ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüne layık görülen Vodafone, bu sonuçla birlikte The ONE Awards Büyük Ödülü’nün de sahibi oldu.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, müşterinin gönlünü kazanmaya, geleceği yaratmaya, deneyimleyerek hızlı öğrenmeye ve hep birlikte başarmaya dayalı bir çalışma kültürlerinin olduklarını aktararak, “Birlikte çok çalışarak, herkes için çözüm olacak bir dijital gelecek oluşturmaya odaklanıyoruz. Güçlü bir kurumsal itibar oluşturmaya yönelik uzun soluklu çalışmalarımızla The ONE Awards’ta beşinci kez ‘Yılın İtibarlısı’ ödülünü almaktan gurur ve mutluluk duyduk” açıklamalarında bulundu.

12 İlde 1.200 Kişiyle Yüz Yüze Görüşme

Verilen bilgiye göre, pazarlama sektörünün önemli referans kaynaklarından biri olan “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”, başarıyı kolektif bir çalışmanın ürünü olarak görüyor ve tüm paydaşları onurlandırmayı hedefliyor.

Özgün bir değerlendirme mekanizmasına sahip olan “The ONE Awards”, Marketing Türkiye adına pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan Akademetre Research and Strategic Planning’in gerçekleştirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının sonuçlarıyla hazırlanıyor.

2022 yılı teması “Zorlukları Aşma Becerisi” olarak belirlenen yarışmada, 12 ilde 1.200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda 70’i aşkın kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve bu başarıya ortak olan paydaşları ödüllendirildi.