Şehir içi ulaşımı yeniden tanımlayan ve dünya genelinde 70.000’den fazla kullanıcıya ulaşan Citroën Ami, yenilenen yüzüyle Ağustos ayında Türkiye’de yollara çıkıyor. Özellikle genç ve şehirli kullanıcılar arasında büyük ilgi gören bu sıra dışı araç, daha çarpıcı tasarımı ve kullanışlı özellikleriyle dikkat çekiyor.
TASARIMDA İKONİK DOKUNUŞLAR
Yeni Ami’nin en belirgin farkı, ön ve arka tamponlarında yapılan değişiklikler ve yeni far tasarımı. Ön camın tabanından yukarı doğru uzanan ve “göz kapaklarını” andıran siyah bir tasarımla çevrelenen farlar, araca yeni ve daha etkileyici bir ifade katıyor. Bu tasarım, aynı zamanda efsanevi öncüsü 2 CV modeline göndermeler yaparak Citroën’in mirasına saygı duruşunda bulunuyor.
Markanın yeni logosunu taşıyan Ami, daha yalın ve dinamik bir ön yüze sahip. Geniş bir gülümsemeyi andıran farlar arası bağlantı, aracın neşeli ve eğlenceli karakterini güçlendiriyor.
MİKROMOBİLİTEYE ULAŞILABİLİR ÇÖZÜM
Beşinci yaşını kutlayan Ami, iki kişilik, kolay kullanımlı, saatte 45 km hıza ulaşabilen ve 75 km menzile sahip bir elektrikli mobilite çözümü sunuyor. Standart bir prizden şarj edilebilme özelliği, günlük şehir içi ulaşım ihtiyaçlarını karşılamada büyük kolaylık sağlıyor. Yenilenen Ami, bu özellikleriyle mikromobilite pazarındaki liderliğini sürdürmeyi hedefliyor.
Kaynak: Haber Merkezi