Ziraat Bankası’nın dijital bankacılık uygulaması Ziraat Mobil, 15 Ekim 2024 tarihinde saat 15.30 sularından itibaren erişim sorunları yaşıyor. Kullanıcılar, uygulamaya giriş yapamadıklarını ve işlemlerini gerçekleştiremediklerini belirtiyor.

Hem mobil uygulamada hem de web sürümünde, kullanıcılar “Özür dileriz, işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz” uyarısıyla karşılaşıyor.

Ziraat Mobil uygulamasına giriş yapamayan kullanıcıların yanı sıra, Ziraat Bankası müşterileri, banka ve kredi kartıyla pos cihazlarından alışveriş yapamadıklarını, ATM’lerden de işlem gerçekleştiremediklerini belirtiyor. Ziraat Bankasından ise konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Kaynak: Haber Merkezi